Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2020-08-12 01:54:41 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Burn Discontinued i Sverige  (läst 847 gånger)
Monstercollectorsweden
Medlem

Monster Lover <3

Visa profil Hemsida
« skrivet: 2020-01-05 12:05:58 »

Fick reda på att Burn var tack och godnatt
Någon mer än jag som gillat Burn vet ej hur den gamla varianten smakade men tyckte Kiwi och Äpple var bäst
Loggat

242 Monster Burkar/ Flaskor
Letar efter billiga monster burkar!
Paket pris eller styck pris
Från vilket land som helst

skicka ett meddelande till mig på Instagram. Framförallt intresserad av båda fulla och tomma burkar.
Edcans
Medlem

Sgt

Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2020-01-05 15:56:04 »

Tråkigt,originalet gillar jag. Annars så var det dom gamla Burn Juiced och Burn Mocha som var favoriterna,men dom försvann ju för ca 10 år sen Läpparna förseglade
Loggat
Monstercollectorsweden
Medlem

Monster Lover <3

Visa profil Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2020-01-05 16:51:00 »

Tråkigt,originalet gillar jag. Annars så var det dom gamla Burn Juiced och Burn Mocha som var favoriterna,men dom försvann ju för ca 10 år sen Läpparna förseglade

Dom har jag aldrig hört talats om låter gott var 8 år gammal då så lite svårt och köpa hahah
Loggat

skicka ett meddelande till mig på Instagram. Framförallt intresserad av båda fulla och tomma burkar.
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2020-01-09 19:45:45 »

När man åkte till Danmark och var på jakt efter den mytomspunna "burn day", eller var det bara jag?

Deras nya designer var så fula... Fortfarande goda, men de gamla var ju så mycket snyggare...
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Edcans
Medlem

Sgt

Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2020-01-12 14:54:33 »

När man åkte till Danmark och var på jakt efter den mytomspunna "burn day", eller var det bara jag?

Deras nya designer var så fula... Fortfarande goda, men de gamla var ju så mycket snyggare...
Just Burn Day var väl en som bara fanns i Spanien och typ Kanarieöarna i början vill jag minnas,sen dök dom väl upp i både Danmark och Norge innan den slutligen landade här Leende (smiley) Minns att man tyckte den burken var så sjukt snygg så man verkligen letade efter nån man kände som skulle utomlands,så man kunde få tag i en Leende (smiley)
Loggat
Monstercollectorsweden
Medlem

Monster Lover <3

Visa profil Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2020-01-13 18:29:40 »

Just Burn Day var väl en som bara fanns i Spanien och typ Kanarieöarna i början vill jag minnas,sen dök dom väl upp i både Danmark och Norge innan den slutligen landade här Leende (smiley) Minns att man tyckte den burken var så sjukt snygg så man verkligen letade efter nån man kände som skulle utomlands,så man kunde få tag i en Leende (smiley)

önska man fick chansen och testa dom
Loggat

Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2020-01-22 04:55:42 »

Typ nåt sånt ja.. Damnark hade ju alltid en massa kul olika Burn smaker, synd att alla försvann i Sverige så fort Ledsen
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
McƆurdy
Medlem

STOLT SKÅNEPATRIOT

Visa profil
« Svara #7 skrivet: 2020-01-31 18:45:34 »

Kanarieöarna är ju Spanien...
Loggat

Energidrycker: 847st.
Becs9310
Medlem

Visa profil
« Svara #8 skrivet: 2020-02-16 20:30:18 »

Jag tyckte Burn original va bäst för typ 8-10 år sedan. De måste ha ändrat något därikring för smaken förändrades o blev sig aldrig lik igen. Precis som originalmonstern.
Loggat
monsterdew
Medlem

Visa profil
« Svara #9 skrivet: 2020-02-17 21:13:29 »

Jag tyckte Burn original va bäst för typ 8-10 år sedan. De måste ha ändrat något därikring för smaken förändrades o blev sig aldrig lik igen. Precis som originalmonstern.
de ändrade smaken på Burn 2016 tror jag det var när de gjorde om designen på burken och monster tog över rättigheterna från Coca Cola. Burn var så jäkla god förut och vill även minnas att absolutely zero var annorlunda 2011/12 ish
Loggat
Becs9310
Medlem

Visa profil
« Svara #10 skrivet: 2020-02-19 16:42:57 »

Aha okej. Testade bara den vanliga o den va en favorit bredvid vanliga monstern innan både monstern o burnen ändrades. Jag testade dendär vita burn med kiwismak o svart skruvkork när den kom. O den va också bra, men inte i samma liga som originalburnen va.
Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #11 skrivet: 2020-02-19 20:35:18 »

På tal om det, Burn Mocha någon, och den rosa Berries?
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Becs9310
Medlem

Visa profil
« Svara #12 skrivet: 2020-02-22 11:02:48 »

Visste inte ens att de fanns
Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #13 skrivet: 2020-03-08 20:56:47 »

Visste inte ens att de fanns
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!