Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2023-04-01 19:01:31 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Finnar ?  (läst 18943 gånger)
slotte
-
Pro
Medlem
*

Philip Slotte

Visa profil
« Svara #15 skrivet: 2010-08-17 14:26:15 »

Man får finnar när man är tonåring
haha, klockrent..
ja det var roligt!
Loggat
ZezoX
Medlem

Ich liebe energydrinks

Visa profil
« Svara #16 skrivet: 2010-08-17 16:08:23 »

haha, klockrent..
ja det var roligt!
glad att jag gör någon lycklig iallafall  Glad
Loggat
Nisssseee
Gäst
« Svara #17 skrivet: 2010-08-17 20:38:00 »

haha, klockrent..
ja det var roligt!
glad att jag gör någon lycklig iallafall  Glad
fan, du har dina stunder asså Leende (smiley)
Loggat
Stolt
Östergötland
Pro
Medlem
*

Måste räkna snart .

Visa profil
« Svara #18 skrivet: 2010-08-18 22:42:27 »

Skriv i OT-tråden ist för att skriva onödiga inlägg i min tråd när jag försöker vara seriös .
Loggat
ZezoX
Medlem

Ich liebe energydrinks

Visa profil
« Svara #19 skrivet: 2010-08-18 23:34:56 »

Skriv i OT-tråden ist för att skriva onödiga inlägg i min tråd när jag försöker vara seriös .
Ingen kan göra något åt dina finnar. Köp sån där ansiktsrengöring och duscha oftare. För det kan hända om man inte duschar så ofta. Du har nog fått den hjälp du behöver nu. Tror inte någon här på forumet är expert på finnar
Loggat
Mermonity
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #20 skrivet: 2010-08-18 23:52:39 »

Ingen kan göra något åt dina finnar. Köp sån där ansiktsrengöring och duscha oftare. För det kan hända om man inte duschar så ofta. Du har nog fått den hjälp du behöver nu. Tror inte någon här på forumet är expert på finnar
Jag är självutnämnd expert, så jag kan säga så mycket som. att det kan finnas flera orsaker till, varför du har fått så mycket finnar. Det kan bland annat bero på felaktig kost, stressrelaterat eller just pga att du befinner dig i puberteten. Om du har otur, kan du ha fått den aggresivare formen av akne, vilket blir svårt att bli av med, med hjälp av tex Clearasil eller något annat receptfritt. Då får du vända dig till en läkare som får skriva ut recept på tabletter eller salva mot din akne. Jag tror inte att det är energidrycks-drickandet som har orsakat din akne.
Loggat
Stolt
Östergötland
Pro
Medlem
*

Måste räkna snart .

Visa profil
« Svara #21 skrivet: 2010-08-19 00:04:32 »

Såklart att jag fattar att ni inte kan komma hem till mig med ett supermedel så de försvinner på 3 röda .
Jag har fått tips , av bla Energydrinker o Mermonity . Men jag tycker att era poster innan var ganska onödiga . Och så tycker jag att det räcker att man duschar varje dag .

Det hur störande som helst att ha akne båda i ansiktet o på ryggen .
EDIT: Tack Mermonity för tips/svar .  Leende (smiley)
« Senast ändrad: 2010-08-19 09:20:18 av Stolt » Loggat
ZezoX
Medlem

Ich liebe energydrinks

Visa profil
« Svara #22 skrivet: 2010-08-19 00:45:51 »

Såklart att jag fattar att ni inte kan komma o åka till Berggatan 12 , 59551 i Mjölby o komma med ett supermedel så de försvinner på 3 röda .
Jag har fått tips , av bla Energydrinker o Mermonity . Men jag tycker att era poster innan var ganska onödiga . Och så tycker jag att det räcker att man duschar varje dag .

EDIT: Tack Mermonity för tips/svar .  Leende (smiley)
Min syrra gjorde slut med hennes kille för att han hade finnar på ryggen Chockad

http://www.youtube.com/watch?v=pabRGcg6K3g&feature=related Det är hennes ex. Han låter typ som eminem o.o
Loggat
SkatanGoesVingar
Pro
Medlem
*

Bird is the word

Visa profil
« Svara #23 skrivet: 2010-08-19 01:20:06 »

Såklart att jag fattar att ni inte kan komma o åka till Berggatan 12 , 59551 i Mjölby o komma med ett supermedel så de försvinner på 3 röda .

EDIT: Tack Mermonity för tips/svar .  Leende (smiley)
Min syrra gjorde slut med hennes kille för att han hade finnar på ryggen Chockad

http://www.youtube.com/watch?v=pabRGcg6K3g&feature=related Det är hennes ex. Han låter typ som eminem o.o
Sikken jävla stil.
Loggat
Saddam
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #24 skrivet: 2010-10-23 21:49:21 »

ja, men man får olika mycket beroende på vad man äter
Skitsnack!

Acne har ingenting med kosten att göra. Det är kroppens hormoner som bestämmer om och hur mycket finnar man får. Det där med ost, socker, choklad, bastubad o.s.v. är bara gamla myter som lever kvar! Tror ni mig inte -fråga en hudläkare på närmsta sjukhus då! Har haft med dem att göra ett antal gånger genom åren och kan meddela att energidryck är det sista man behöver oroa sig över om man har problem med finnar.
Loggat
Saddam
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #25 skrivet: 2010-10-23 21:57:20 »

Det är väldigt lite man kan göra åt sina finnar... att duscha oftare hjälper inte. Dessutom så kan överdrivet duschande förvärra situationen! Om man har problem bör man ta kontakt med en hudläkare som brukar finnas på de flesta sjukhus. Räcker inte de vanliga salvorna och "light-medicinen" så finns det tunga läkemedel att ta... men det är absolut sista utvägen om inget annat fungerar. Man blir då av med finnarna men får brottas med ex antal biverkningar under en längre period.

Receptfria medlem man kan köpa på t.ex. ICA hjälper sällan, de finns där i hyllan enbart för att folk tror att de hjälper. En mycket bra affärsidé... desperat folk köper ju vad som helst för att slippa.
Loggat
rasmusekman
Medlem

Visa profil
« Svara #26 skrivet: 2010-10-24 23:09:53 »

Jag börjar bara få mer o mer finnar . Mamma säger att jag ska sluta dricka energidrycker ett tag o se vad som händer .
Jag använder CLERASIL ( finnmedel ) . Men om energidrycker ger finnar , är det inte samma sak med godis , läsk mm ?
Och jag har redan sagt till henne att jag inte tänker sluta med ED's .
jo, men det är inte det som ger finnar för det mesta, tror inte att ED gör speciellt mycket, men choklad är ju känt för att orsaka finnar så äter du mycket choklad? :p
martin.. vi käkar fan pigall varenda dag XD
men det med choklad är FEJK.

Nej , det gör jag inte .
Loggat
Stolt
Östergötland
Pro
Medlem
*

Måste räkna snart .

Visa profil
« Svara #27 skrivet: 2010-10-25 15:25:32 »

Rasmus : Du äter pigall varje dag . Jag smakar ibland . Leende (smiley)

OnT : Ska iaf till en läkare imorgon . Leende (smiley)
Loggat
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!