Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2020-07-05 15:44:24 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Författare Ämne: Folk som tror att man inte har nåt liv för man samlar.  (läst 10503 gånger)
David
Webmaster
Administrator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #15 skrivet: 2011-01-23 19:52:11 »

Släng en moster i skallen på dom Cheesy

Men de flesta har ju samlat på nåt någon gång i livet... Skulle vara no-life om man typ samlade på lamborghini bilar eller nåt Tunga

Precis, människan är ju en samlare! (Men var rädd om dina mostrar, okej?)
Loggat
mmm8989
Gäst
« Svara #16 skrivet: 2011-01-23 19:54:17 »

Den sista idioten är inte född än  Rullande ögon (ironi)
Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #17 skrivet: 2011-01-23 20:51:20 »

Men de flesta har ju samlat på nåt någon gång i livet... Skulle vara no-life om man typ samlade på lamborghini bilar eller nåt Tunga

Hahahahha! OJ :O MONSTER skulle det vara! Cheesy
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Mattyyy
Disturbed <33333
Medlem

Where them girls at?

Visa profil Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2011-01-23 21:01:56 »

Hahahahha! OJ :O MONSTER skulle det vara! Cheesy
Tror det blir roligare med en Moster.

Ja har blivit kallad no lifer , skaffa ett liv , nörd , burk bög ( han som sa det ångrar sig efter att jag tog hand om han ) men vafan bättre än att samla på antikviter (stavning)
Loggat

Har slutat samla!

GasGas EC 125 SM -04 <3
Power-Mx
Gäst
« Svara #19 skrivet: 2011-01-23 21:05:48 »

Mina kompisar tycker det är coolt med alla mina nya monster oså, har alldrig blivit kallad tönt, bög osv Leende (smiley)
Loggat
Zingo
Medlem

Hej Hej xD

Visa profil
« Svara #20 skrivet: 2011-01-23 21:07:27 »

Mina kompisar tycker det är coolt med alla mina nya monster oså, har alldrig blivit kallad tönt, bög osv Leende (smiley)
aldrig ska det stå
Loggat

ca 150 i samlingen Leende (smiley) + lite läsk burkar
Power-Mx
Gäst
« Svara #21 skrivet: 2011-01-23 21:08:46 »

aldrig ska det stå
Jaja, va inte så petig Med glimten i ögat (blinkande)
Loggat
Zingo
Medlem

Hej Hej xD

Visa profil
« Svara #22 skrivet: 2011-01-23 21:12:09 »

aldrig ska det stå
Jaja, va inte så petig Med glimten i ögat (blinkande)
haha lär dig regeln aldrig stavas aldrig med 2 LL alltid stavas alltid med 2 LL xD
Loggat

ca 150 i samlingen Leende (smiley) + lite läsk burkar
zipper63
member 122
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #23 skrivet: 2011-01-23 21:12:34 »

Jag har fått mest positivt om min samling, utom typ en riktigt jobbig i min klass, som förövrigt har efternamn som en svensk populär stad... De flesta tycker det är coolt, även om dom inte gillar EDs, med undantag för skolsyster och HK-lärare...
Loggat
Mattyyy
Disturbed <33333
Medlem

Where them girls at?

Visa profil Hemsida
« Svara #24 skrivet: 2011-01-23 21:16:01 »

Jag har fått mest positivt om min samling, utom typ en riktigt jobbig i min klass, som förövrigt har efternamn som en svensk populär stad... De flesta tycker det är coolt, även om dom inte gillar EDs, med undantag för skolsyster och HK-lärare...
Haha min HK lärare tycker att det är en bra hobby. Men hon blir arg när jag har kommit in på lektionen med typ Blu eller pk för att dom är mycket sämre för kroppen än Monster Red Bull och Rockstar säger hon
Loggat

Har slutat samla!

GasGas EC 125 SM -04 <3
zipper63
member 122
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #25 skrivet: 2011-01-23 21:16:55 »

Haha min HK lärare tycker att det är en bra hobby. Men hon blir arg när jag har kommit in på lektionen med typ Blu eller pk för att dom är mycket sämre för kroppen än Monster Red Bull och Rockstar säger hon
hahahaha roflmao! jag skulle vilja ha din HK-lärare...
Loggat
Mattyyy
Disturbed <33333
Medlem

Where them girls at?

Visa profil Hemsida
« Svara #26 skrivet: 2011-01-23 23:26:06 »

Haha min HK lärare tycker att det är en bra hobby. Men hon blir arg när jag har kommit in på lektionen med typ Blu eller pk för att dom är mycket sämre för kroppen än Monster Red Bull och Rockstar säger
hahahaha roflmao! jag skulle vilja ha din HK-lärare...
Haha hon är så jävla schysst fan.
Loggat

Har slutat samla!

GasGas EC 125 SM -04 <3
Fele-Felix
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #27 skrivet: 2011-01-24 00:23:58 »

Har hört av en kompis till mig att en i min klass säger att jag bara vill visa upp mina energudrycker och att jag bara bryr mig om dem..... Men eftersom han samlar själv så tror jag han är avundsjuk
Loggat
Mattyyy
Disturbed <33333
Medlem

Where them girls at?

Visa profil Hemsida
« Svara #28 skrivet: 2011-01-24 00:28:49 »

Har hört av en kompis till mig att en i min klass säger att jag bara vill visa upp mina energudrycker och att jag bara bryr mig om dem..... Men eftersom han samlar själv så tror jag han är avundsjuk
Då är han säkert avundsjuk på dig för att du nästan har 300 burkar medans han troligen har ca 50 burkar
Loggat

Har slutat samla!

GasGas EC 125 SM -04 <3
Fele-Felix
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #29 skrivet: 2011-01-24 15:45:43 »

Då är han säkert avundsjuk på dig för att du nästan har 300 burkar medans han troligen har ca 50 burkar
Han har typ 10-25st
Loggat
Sidor: 1 [2] 3
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!