Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2020-07-05 15:30:51 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Drömmar om energidrycker  (läst 4375 gånger)
Mrdannenergidrink
Medlem

Thirsty? Why don't go grab a ЯR?

Visa profil Hemsida
« skrivet: 2012-02-23 20:43:23 »

Har ni nån gång drömmt bra/dåliga drömmar om ed's?
Jag får väl börja då...
Drömmde en gång att jag var inne i en butik på en färja. Där inne fanns tusentals ed's. Jag tog typ en av varje å när jag skulle betala kosta det över 15000. Men då erbjöd sig farsan att betala!

Igår drömde jag också att wahlmat och zipper63 här på forumet plinga på hos mig utan förvarning. Ni ville kolla på min samling och blev förtjusta i en helt original redbull 250ml. Ni började tjafsa om vem som skulle få byta den å ni la olika bud. Det sluta med att wahlmat fick byta min redbull mot rockstar zero carb 710ml, monster assault, rockstar guava och en monster dub edition. Med glimten i ögat (blinkande)

Skriv å berätta om era drömmar!
Loggat

456 Rockstar och 568 Monster i samlingen
Jonte-Zukoth
Medlem

Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2012-02-23 21:26:19 »

Kan berätta lite om min lilla dröm som jag hade en eller två dagar innan jag skulle få mina Monster Heavy Metal burkar som jag fick för ungefär 2veckor sedan,
som jag då hade längtat länge efter  Leende (smiley)
Det jag kommer ihåg är att jag kom hem ifrån skolan eller någon polare och mamma hade då hämtat mitt paket från posten.
Jag gick in igenom dörren och det var ingen hemma förutom jag då förstås.
Jag började direkt att leta efter det i bland annat köket och hallen.
Men hittade konstigt nog inte det,jag började såklart leta igenom hela huset.
Efter ett tag så hittade jag ett annat paket i mamma och pappas garderob, som då var mina burkar från en månad sen.
Drömmen gick sen vidare och fler paket dök upp, hjärnan tänkte inte så mycket på det på grund av att det var just en dröm.
Medans jag letade vidare i nästan hela huset så dök fler paket upp här och där, i bland annat källaren och någon annan stans som jag inte kommer ihåg  Glad
Efter ett tag så hade jag helt plötsligt 4-5 paket där jag inte ens hade beställt alla i verkligheten.
I drömmen såg jag heller inte vilka olika sorter det var på grund av att dem stod upp i kartongerna  Leende (smiley)
Jag började sedan tänkta var mamma kunde ha lagt dem, hmm.... och så befann jag mig i sängen, var e mina burkar?! Ahm ehm visst fan klart att det var en dröm.
Jag kunde sen lägga mig ner till ro igen lol  Cheesy
Kanske lite fattig men det var en av mina drömmar trots allt.

Dela gärna med er ifall ni har haft någon på sistone  Leende (smiley)

Loggat

371st^^
ErikN
Medlem

Monster 4 life!

Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2012-02-24 06:37:51 »

Jag drömde en gång att jag var i USA med mamma och pappa hos nån släkt som inte finns.. och nära våra "släktingar" så fanns det en bensinmack, vi skulle dit och tanka, och det fanns typ ALLA monster och rockstar!! (+några som inte finns :p) Och när jag tagit två av varje så skulle jag betala, och mack ägaren skulle bjuda på allt eftersom det var min födelsedag.
Och så blir jag väckt av katten! -.-  Cheesy
Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2012-02-24 12:42:09 »

Citat
Igår drömde jag också att wahlmat och zipper63 här på forumet plinga på hos mig utan förvarning. Ni ville kolla på min samling och blev förtjusta i en helt original redbull 250ml. Ni började tjafsa om vem som skulle få byta den å ni la olika bud. Det sluta med att wahlmat fick byta min redbull mot rockstar zero carb 710ml, monster assault, rockstar guava och en monster dub edition.

Skriv å berätta om era drömmar!
Hahahaha XD kul att jag är med i nåns drömmar :p fint byte iaf Med glimten i ögat (blinkande) tur att jag fick min redbull Glad

Iaf typ 4/5 av mina jag drömmar jag kommer ihåg handlar om energidrycker..
Skriver dom när jag är på datorn Leende (smiley)
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2012-02-25 11:24:12 »

Ni tror inte att jag drömde om energidrycker inatt eller? Med glimten i ögat (blinkande)

"Iaf jag hade varit hos zipper och skulle hem, men bussen jag skulle ta gick åt fel håll, så jag plingade efter 200 meter igen (alla på bussen kollade konstigt på mig..). Jag gick av, och då fick jag syn på en loppmarknad i ett hus/ladugård. Iaf så gick jag in i den och säljeren i delen längst bort från ingången hade en glasflaska, som var en burn mocha. Den kanske var 40ml stor eller nåt (ni som vet vilken "vita nova" är så hade den samma desig bara mycket kortare) och hon ville ha 3 kr för den. Så jag köpte den, även fast den var tom" Leende (smiley)
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Mrdannenergidrink
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2012-02-25 11:54:51 »

Ni tror inte att jag drömde om energidrycker inatt eller? Med glimten i ögat (blinkande)

"Iaf jag hade varit hos zipper och skulle hem, men bussen jag skulle ta gick åt fel håll, så jag plingade efter 200 meter igen (alla på bussen kollade konstigt på mig..). Jag gick av, och då fick jag syn på en loppmarknad i ett hus/ladugård. Iaf så gick jag in i den och säljeren i delen längst bort från ingången hade en glasflaska, som var en burn mocha. Den kanske var 40ml stor eller nåt (ni som vet vilken "vita nova" är så hade den samma desig bara mycket kortare) och hon ville ha 3 kr för den. Så jag köpte den, även fast den var tom" Leende (smiley)
Haha, nice loppmarknad!
Loggat

Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2012-02-25 12:05:54 »

Haha, nice loppmarknad!
Haha menar det! XD
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #7 skrivet: 2012-03-12 12:56:29 »

Drömde inatt att dom hade fått in monster BFC på Hemköp! :O Längst ner så stod det nånting typ "Recommended for collectors" eller nåt :O Cheesy
Det var svintufft Cheesy Men tyvärr så drömde man ju bara Ledsen
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Sven-Energy
Medlem

Visa profil
« Svara #8 skrivet: 2012-03-12 20:57:30 »

Jag drömde att jag ägde Rockstar  Rullande ögon (ironi)
Loggat
FailadPojk
Medlem

Visa profil
« Svara #9 skrivet: 2012-03-12 21:13:04 »

Drömde att jag åkte förbi en affär, så var dörren öppen, så såg jag Monster heavy metal, jag hoppade ur bilen i farten, gick o köpte en för 20kr sen när jag gick ut så tappade jag den, o den andra som fanns kvar blev köpt av en..
Mådde inte okej på morgonen sen Med glimten i ögat (blinkande)
Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #10 skrivet: 2012-06-25 12:14:20 »

Drömde nåt för någon dag sedan men kommer inte ihåg vad.. "/

Men iaf drömde inatt med Cheesy

Det var i Danmark, en en affär stor som typ ica maxi. Jag hade kollat runt i hela affären minns jag, besviken att jag inte hittat mer än typ 3st så tänkte jag "Jag går ett varv till och kollar om jag har missat nåt..". Tro fan att jag hade det xD Längst ner på en hylla fanns verkligen massa!!! Nya monsters som fanns och inte finns.. Monster "download java" eller om det var "downfall java" hittade jag iaf.. Massa andra java monsters med, rockstar fanns i burkar större än 500ml, men inte samma design som 710, det var mer som en vanlig vattenflaska typ: i designen. Massa sådana, fanns ju såklart massa random som jag inte minns, men minns iaf att det fanns massa shots i samma förpackning som g-power. Nya monster 250ml fanns det massa oxå, sen även dessa monster shots i massa smaker, de jag kommer ihåg är: Lo-carb, ripper och assult, eller iaf med de färgerna/designerna på burken Cheesy

Sen när jag hade plockat ut alla jag inte hade kommer jag ihåg att jag tänkte.. "HELVETE vad dyrt detta kommer att bli... Ledsen" xDD
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Mrdannenergidrink
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #11 skrivet: 2012-06-25 15:38:07 »

Drömde nåt för någon dag sedan men kommer inte ihåg vad.. "/

Men iaf drömde inatt med Cheesy

Det var i Danmark, en en affär stor som typ ica maxi. Jag hade kollat runt i hela affären minns jag, besviken att jag inte hittat mer än typ 3st så tänkte jag "Jag går ett varv till och kollar om jag har missat nåt..". Tro fan att jag hade det xD Längst ner på en hylla fanns verkligen massa!!! Nya monsters som fanns och inte finns.. Monster "download java" eller om det var "downfall java" hittade jag iaf.. Massa andra java monsters med, rockstar fanns i burkar större än 500ml, men inte samma design som 710, det var mer som en vanlig vattenflaska typ: i designen. Massa sådana, fanns ju såklart massa random som jag inte minns, men minns iaf att det fanns massa shots i samma förpackning som g-power. Nya monster 250ml fanns det massa oxå, sen även dessa monster shots i massa smaker, de jag kommer ihåg är: Lo-carb, ripper och assult, eller iaf med de färgerna/designerna på burken Cheesy

Sen när jag hade plockat ut alla jag inte hade kommer jag ihåg att jag tänkte.. "HELVETE vad dyrt detta kommer att bli... Ledsen" xDD
haha, NAJS!
Loggat

simonsko
Medlem

Simonsko

Visa profil
« Svara #12 skrivet: 2012-08-11 22:00:30 »

Det här var när årets upplaga av Melodifestivalen gick på TV. Jag drömde att Mange Makers skulle vara med, och att den deltävlingen de var med i var i Arbrå (byhåla i Hälsingland). Innan jag gick dit så gick jag på ICA för att handlade, och jag gick direkt till energidryckshyllan. Förutom de vanliga så fanns det en energidryck som såldes i en 1-litersflaska föreställandes en Darth Vader-byst. Lade den i korgen tillsammans med några andra som saknades i samlingen. Fick med mig mindre än vad jag ville ha eftersom morsan var med.
Fortsättningen på drömmen är lite off-topic, men det slutade med att jag kom iväg till tävlingen men det visade sig att jag och några kompisar skulle spela istället för Mange Makers. Väl på scenen gjorde vi korta avbrott var 20:e-30:e sekund för att byta instrument xD

I en annan dröm så drömde jag att jag var på en bensinmack där de sålde en massa asiatiska grejer. Bredvid sojan fanns det ett gäng energidrycker. Minns inte namnen men det var säkert en massa som inte fanns på riktigt.
« Senast ändrad: 2012-08-11 22:02:11 av simonsko » Loggat
WT
Medlem

Visa profil
« Svara #13 skrivet: 2012-08-11 22:18:22 »

Drömde en gång att min katt hadde hittat en oöppnad Ledsen uber monster..
Tyvärr vaknade jag sen..
Loggat

crazylazyboy
Medlem

Skulle gjerne varit der! :)

Visa profil Hemsida
« Svara #14 skrivet: 2012-09-09 13:36:01 »

Drømte i går natt at Monster Heavy Metal fantes på en butikk i Norge. Men den kosta 75kr så jeg synes det var for dyrt, men det synes jeg ikke i virkeligheten Leende (smiley)
Loggat

1601 ulika från 50 länder i samlingen:)
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!