Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2023-06-01 02:58:45 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Monster Mango Loco till Sverige  (läst 21998 gånger)
Mrdannenergidrink
Medlem

Thirsty? Why don't go grab a ЯR?

Visa profil Hemsida
« skrivet: 2018-03-03 09:04:41 »

Vecka 15 släpps Monster mango loco i svenska 500ml burkar! Sen kommer ju som sagt var ultra violet hit vecka 16 sen. Vet inte om ni sett det heller men sedan några veckor tillbaka finns monster original  och vit ultra i 355ml burkar på vissa ställen
Loggat

456 Rockstar och 568 Monster i samlingen
Daniel albinsson
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2018-03-03 10:08:21 »

Vecka 15 släpps Monster mango loco i svenska 500ml burkar! Sen kommer ju som sagt var ultra violet hit vecka 16 sen. Vet inte om ni sett det heller men sedan några veckor tillbaka finns monster original  och vit ultra i 355ml burkar på vissa ställen

kul när det kommer nytt Leende (smiley) hörde att dom kommit i 355ml med men har inte sett dom eller sett någon annan hitta dom. men det kommer nog snart Leende (smiley)
Loggat

2258 st i samlingen just nu varav 464 är monster
Swe01
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2018-03-03 10:52:41 »

kul när det kommer nytt Leende (smiley) hörde att dom kommit i 355ml med men har inte sett dom eller sett någon annan hitta dom. men det kommer nog snart Leende (smiley)
Jag har hört att de ska finnas på diverse caféer och restauranger just nu. Ska bli kul att även få Monster Juice Mango Loco och Ultra Violet då jag tycker att de amerikanska versionerna är ganska goda
Loggat
Daniel albinsson
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2018-03-03 12:24:07 »

Jag har hört att de ska finnas på diverse caféer och restauranger just nu. Ska bli kul att även få Monster Juice Mango Loco och Ultra Violet då jag tycker att de amerikanska versionerna är ganska goda

ja man får se när man hittar dom 355orna. mango o violet är inga favoriter så får se hur länge dom stannar. tycker dom kunde tagit pipline punch iställer för violet Leende (smiley)
Loggat

2258 st i samlingen just nu varav 464 är monster
Mrdannenergidrink
Medlem

Thirsty? Why don't go grab a ЯR?

Visa profil Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2018-03-03 13:36:20 »

ja man får se när man hittar dom 355orna. mango o violet är inga favoriter så får se hur länge dom stannar. tycker dom kunde tagit pipline punch iställer för violet Leende (smiley)
Tycker mango är god, och även om du inte gillar den får du se det ifrån den ljusa sidan att dom faktiskt tog in en juiced och inte enbart sockerfria! Hade helt klart varit kul med mer juiced och java sorter i sverige enligt mig
Loggat

456 Rockstar och 568 Monster i samlingen
Edcans
Medlem

Sgt

Visa profil
« Svara #5 skrivet: 2018-03-03 21:08:09 »

Kul att dom äntligen ska släppa en sort som inte är Ultra dvs socker och kalorifri,ser fram emot att pröva Mango Loco Leende (smiley) Hade dock hellre sett att dom släppt Ultra Black då jag inte gillade Violet särskilt mycket.
Loggat
monsterdew
Medlem

Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2018-03-06 17:36:06 »

Kul att dom äntligen ska släppa en sort som inte är Ultra dvs socker och kalorifri,ser fram emot att pröva Mango Loco Leende (smiley) Hade dock hellre sett att dom släppt Ultra Black då jag inte gillade Violet särskilt mycket.
samma här, juice serien av monster har alltid varit mina favoritenergidrycker så extremt glad med nåt som inte är en ultra (även om de är rätt goda så är de inte så unika i smaken). Får hoppas den är god och här för att stanna då jag saknat ripper & khaos som fan iallafall så en helt ok kompromiss  Tunga Sen ultra violet blir ju spännande den med, sjukt vilken fart monsternyheter fått helt plötsligt <3
Loggat
Edcans
Medlem

Sgt

Visa profil
« Svara #7 skrivet: 2018-04-11 18:35:44 »

Hittade den idag på Ica Maxi i Sundsvall.
Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #8 skrivet: 2018-04-20 04:07:33 »

Riktigt god! Kom in på Ica Kvantum i Götene Leende (smiley)
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
simonsko
Medlem

Simonsko

Visa profil
« Svara #9 skrivet: 2018-04-22 15:43:03 »

Såg nog den på Citykiosken i Gävle eller Coop i Ljusdal. Minns inte så noga, men jag såg den. Är personligen inte intresserad av den då jag varken gillar mango eller Monster med juice, eller dricker socker.
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!