Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2019-04-25 07:13:35 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Coopers candy lägger ner butiken (Stockholm)  (läst 388 gånger)
Edcans
Medlem

Sgt

Visa profil
« skrivet: 2019-02-24 10:38:25 »

Var in på Coopers Candy (fd USA godis) i Stockholm igår och såg att dom ska stänga butiken och helt
gå över till endast online-butik.

Dom körde 25% rabatt på allt i butiken nu fram till 3/3 så passa på medans dom har nåt kvar Leende (smiley)
Loggat
Monstercollectorsweden
Medlem

Monster Lover <3

Visa profil Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2019-02-25 08:57:46 »

Oj går det så dåligt för dom att sälja saker i butik?
Loggat

80 Monster Burkar/ Flaskor
27 Rockstar Burkar
monsterdew
Medlem

Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2019-02-26 01:06:17 »

Det är ju väldigt tråkigt att de stänger ner sin fysiska butik då jag föredrar det och handlat mer där än på nätet :/ kommer sakna den butiken då det varit en höjdpunkt att åka förbi där ibland när jag varit i innerstan så får åka förbi där och säga adjö till den butiken  Gråtande
Loggat
Edcans
Medlem

Sgt

Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2019-02-27 11:58:55 »

Ja det kändes väldigt tråkigt och se,var första gången jag besökte butiken också. Även The English Shop såg ut att vara på gång att stänga,var nästan helt tomt på alla hyllor därinne,därimot så fanns ingen skylt om det och jag frågade inte heller. Men det såg oroväckande ut,och inte en enda energidryck fanns i kylen heller,bara några enstaka Irn Bru.
Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2019-03-01 20:24:53 »

TES var typ mitt enda "fasta" resemål i stockholm...
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Monstercollectorsweden
Medlem

Monster Lover <3

Visa profil Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2019-03-03 10:50:57 »

Visst är det trevligt att kunna dra till nått ställe o köpa amerikansk Monster som man ej har eller bara vill dricka igen när man en då besöker Stockholm. Brukar åka till sthlm ibland men beställer oftast hem burkar nu för tiden.
Loggat

27 Rockstar Burkar
Mrdannenergidrink
Medlem

Thirsty? Why don't go grab a ЯR?

Visa profil Hemsida
« Svara #6 skrivet: 2019-03-24 16:23:24 »

Ja det kändes väldigt tråkigt och se,var första gången jag besökte butiken också. Även The English Shop såg ut att vara på gång att stänga,var nästan helt tomt på alla hyllor därinne,därimot så fanns ingen skylt om det och jag frågade inte heller. Men det såg oroväckande ut,och inte en enda energidryck fanns i kylen heller,bara några enstaka Irn Bru.
English shop har stått precis så i minst 3 år så tror bara dom har alldeles för stor butik för det dom har. Tomma kylar och de flesta hyllor tomma under flera år
Loggat

456 Rockstar och 568 Monster i samlingen
Monstercollectorsweden
Medlem

Monster Lover <3

Visa profil Hemsida
« Svara #7 skrivet: 2019-03-24 17:50:45 »

Brukar dom ha nåt bra i English shop butiken?
Loggat

27 Rockstar Burkar
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #8 skrivet: 2019-03-26 16:42:39 »

Brukar dom ha nåt bra i English shop butiken?
Inte det senaste när jag har varit där.. 2010-ish hade dom en del kul, men det sista har det bara varit boost, relentless och Iron Bru.
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!