Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2021-09-22 10:17:53 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Taurin facebookgrupp  (läst 1603 gånger)
Becs9310
Medlem

Pacta sunt servanda.

Visa profil
« skrivet: 2020-08-30 17:46:49 »

Hej!

Jag är inte för aktiv på detta forum, tyvärr verkar inte många andra heller vara det. Min fråga är kort och koncis. Varför finns det ingen facebookgrupp som motsvarar detta forumet? Det måste väl vara ypperligt med en stängd grupp där man kan dela med sig av dagens dryck, nya inköp eller köptips.

Tack på förhand!
Loggat
David
Webmaster
Administrator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2020-08-30 18:12:49 »

Hej! Det finns en illa underhållen Facebook-sida (https://www.facebook.com/Taurinse-158956030806569), men jag kan ju skapa en Facebook-grupp också om det är av intresse?
Loggat
Becs9310
Medlem

Pacta sunt servanda.

Visa profil
« Svara #2 skrivet: 2020-08-30 18:16:07 »

Ja den har jag redan gillat. Ja, jag vet inte? Det känns som att forum på webben helt konkurerats ut av det något sämre Facebook. Nu menar jag förstås i avseende av att kunna lägga topics osv som saknas i facebookgrupper. Men jag tror ändå en facebookgrupp skulle vara ett enklare sätt att samla mer aktiva användare. Men det är bara min personliga filosofi Va?
Loggat
David
Webmaster
Administrator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #3 skrivet: 2020-08-30 20:24:16 »

Jag håller med. Anledningen att inte starta en Facebook-grupp vore ju att inte detta forum skulle dö helt... fast det kanske räknas som en zombie redan... funkar ju inte så bra på mobilen t.ex.
Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2020-09-01 21:46:42 »

Finns lite internationella forum. Tror tyvärr den rena svenska communityn dog ut lite med forumet. Var riktigt skoj för 10 år sedan när "alla" höll på, dock har de flesta som var kvar gått över till facebook för att skaffa internationella burkar... Saknar den gamla goa tiden <3
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!