Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2023-02-05 22:42:41 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Finns "V" kvar?  (läst 214 gånger)
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« skrivet: 2023-01-14 22:22:03 »

Som rubriken lyder, har inte sett denna på många år nu. Brukade gilla automater, då den ofta fanns i dom. Vill minnas att det var ett Australiensiskt företag som tillverkade V, eller om den nu hette "Vitalize".
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Edcans
Medlem

Sgt

Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2023-01-14 22:54:04 »

Finns ej kvar i Sverige sen flera år tillbaka,villket är synd då jag verkligen gillade smaken Ledsen
Loggat
Swe01
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2023-01-15 00:19:21 »

Så vitt jag vet så finns den bara i Australien och Nya Zeeland sedan några år tillbaks.

Jag är inte helt hundra på när den försvann från det svenska sortimentet men jag har för mig att det kan ha varit mellan 2015-2016
« Senast ändrad: 2023-01-15 16:40:30 av Swe01 » Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2023-01-15 18:20:09 »

Finns ej kvar i Sverige sen flera år tillbaka,villket är synd då jag verkligen gillade smaken Ledsen
Ja den var riktigt god, faktiskt värd sina (oftast) 20kr Ledsen

Så vitt jag vet så finns den bara i Australien och Nya Zeeland sedan några år tillbaks.

Jag är inte helt hundra på när den försvann från det svenska sortimentet men jag har för mig att det kan ha varit mellan 2015-2016
Okey, då är det som jag misstänkte, att den kanske bara finns där då. 2015-16 låter ganska rätt. Hade en konversation med en kollega ca 2018-19, då han mindes den och hade inte sett den på några år, så stämmer nog ganska bra Ledsen
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2023-01-15 18:20:42 »

Smakade ni någonsin på andra smaker än orginal? Vet att jag provade en blå en gång, men minns inte vad den smakade Ledsen
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Swe01
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #5 skrivet: idag kl. 03:11:02 »

Smakade ni någonsin på andra smaker än orginal? Vet att jag provade en blå en gång, men minns inte vad den smakade Ledsen
Jag hann tyvärr bara smaka Original en gång och det var kring 2015 eller 2016 och sedan dess har jag aldrig sett den någonstans i Sverige (inte ens i importaffärer eller kiosker).

Jag har hört att den blåa ska vara passionsfruktssmak.

V kan eventuellt även finnas kvar i Storbritannien och Kanada, dock kan jag inte hitta någon sida inom EU som säljer den  Ledsen
Loggat
Mrdannenergidrink
Medlem

Thirsty? Why don't go grab a ЯR?

Visa profil Hemsida
« Svara #6 skrivet: idag kl. 11:45:39 »

Den blåa var min favorit, den var riktigt god! V finns kvar i Australien och Nya Zeeland just nu, finns några hundra olika faktiskt! Har tradeat mycket monster med en kille från Australien som endast samlar på V burkar, sök på venergycollector på instagram så kan ni se hela hans samling och de flesta V burkar som någonsin producerats  Glad
Loggat

456 Rockstar och 568 Monster i samlingen
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #7 skrivet: idag kl. 11:57:57 »

Jag har hört att den blåa ska vara passionsfruktssmak.
Passionsfrukt ft. ananas  Glad

Den blåa var min favorit, den var riktigt god! V finns kvar i Australien och Nya Zeeland just nu, finns några hundra olika faktiskt! Har tradeat mycket monster med en kille från Australien som endast samlar på V burkar, sök på venergycollector på instagram så kan ni se hela hans samling och de flesta V burkar som någonsin producerats  Glad
Det var en fin samling han hade Leende (smiley) Ser dock inte ut som att dom någonsin lanserat speciellt många olika smaker Leende (smiley)
« Senast ändrad: idag kl. 11:59:31 av Wahlmat » Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!