Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2023-04-01 17:34:34 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  
Författare Ämne: "Det här har jag att byta just nu"  (läst 48919 gånger)
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #15 skrivet: 2017-08-16 19:11:59 »

Har dessa 2, Sultan Power Drink och den vita är Cola smak Leende (smiley)
Räknas de som energidrycker?
Vet att det står Power Drink som det har stått på vissa energidrycker men såg inget om koffein, taurin, ginseng eller andra vanliga ingredienser som brukar finnas i en vanlig energidryck
Baksidan var svår att läsa (kanske dåligt ljus), men såg inget av dom sakerna när du säger det. Cola'n var den godaste jag hade smakat typ i alla fall x)
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Mrdannenergidrink
Medlem

Thirsty? Why don't go grab a ЯR?

Visa profil Hemsida
« Svara #16 skrivet: 2017-09-26 14:34:01 »

Tjena! Bestämde mig för att rensa ut lite smått och gott som jag hade hemma! Den första lådan jag säljer innehåller nästan 40 burkar från många olika länder! Usa, tyskland, sverige, finland, england, norge, irak, danmark, belgien, nederländerna och tjeckien bl.a! Många av burkarna är 5 år eller äldre så finns flera sällsynta. Pris är bud! Den som bjuder högst får lådan oavsett pris Leende (smiley) Frakten borde inte vara jättemycket eftersom alla är tomma.

Paket nummer 2 är mina burn 250ml burkar! 10 olika och alla är fulla  Glad Flera av dessa har många år på nacken och är ganska sällsynta! pris 250kr plus frakt för alla  Cheesy Först till kvarn

Loggat

456 Rockstar och 568 Monster i samlingen
Swe01
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #17 skrivet: 2017-09-26 15:48:42 »

Tjena! Bestämde mig för att rensa ut lite smått och gott som jag hade hemma! Den första lådan jag säljer innehåller nästan 40 burkar från många olika länder! Usa, tyskland, sverige, finland, england, norge, irak, danmark, belgien, nederländerna och tjeckien bl.a! Många av burkarna är 5 år eller äldre så finns flera sällsynta. Pris är bud! Den som bjuder högst får lådan oavsett pris Leende (smiley) Frakten borde inte vara jättemycket eftersom alla är tomma.

Paket nummer 2 är mina burn 250ml burkar! 10 olika och alla är fulla  Glad Flera av dessa har många år på nacken och är ganska sällsynta! pris 250kr plus frakt för alla  Cheesy Först till kvarn

Tar gärna Three Sixty, alla No Fear, Battery FRSH, Hi-Ball, alla MTV Up, alla EStar, CrazyWolf, Energy (under CrazyWolf), Sucx, Rockstar Punched Guava, alla Burn, Tusmobil (fjärde burken längst upp från vänster), Nalu och 28 Black Sour Cherry samt båda Relentless.
Räcker det med ca 620 kr med frakt inräknad? Isåfall köper jag om tre veckor
Loggat
Mrdannenergidrink
Medlem

Thirsty? Why don't go grab a ЯR?

Visa profil Hemsida
« Svara #18 skrivet: 2017-09-26 19:25:29 »

Tar gärna Three Sixty, alla No Fear, Battery FRSH, Hi-Ball, alla MTV Up, alla EStar, CrazyWolf, Energy (under CrazyWolf), Sucx, Rockstar Punched Guava, alla Burn, Tusmobil (fjärde burken längst upp från vänster), Nalu och 28 Black Sour Cherry samt båda Relentless.

Alla ligger redan nedpackat så du får allt, 620 blir kanon  Leende (smiley) Dom är dina
Loggat

456 Rockstar och 568 Monster i samlingen
Swe01
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #19 skrivet: 2017-09-26 19:34:30 »

Alla ligger redan nedpackat så du får allt, 620 blir kanon  Leende (smiley) Dom är dina
Okej. Schysst. Säger till när jag har fått pengarna så kan vi skicka till varandra samtidigt om du vill  Leende (smiley)
Loggat
Sidor: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!