Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2019-10-23 14:55:35 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1] 2
  Skriv ut  
Författare Ämne: Crave  (läst 4555 gånger)
David
Webmaster
Administrator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« skrivet: 2008-10-25 07:49:16 »

Vilka har provat Crave? Vad tycker ni?

Ange om ni är återförsäljare eller inte...  Leende (smiley)

Se också Inlägg om Crave på taurin.se.
« Senast ändrad: 2008-10-25 07:52:12 av david » Loggat
Energy Drinker
Gäst
« Svara #1 skrivet: 2008-10-25 21:41:27 »

Säljs Crave i Sverige? Hur fick du Crave? Leende (smiley)
Loggat
David
Webmaster
Administrator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2008-10-26 16:10:08 »

Säljs Crave i Sverige? Hur fick du Crave? Leende (smiley)
Jag fick prover från Storbritannien men det ska finnas att köpa i Sverige numera. Jag har ett par prover kvar ifall du har något att byta med?
Loggat
Energy Drinker
Gäst
« Svara #3 skrivet: 2008-10-26 19:05:45 »

Jag vet inte om jag har nåt att byta med..var proverna gratis eller? Isåfall,går det fortfarande att skicka efter?
Loggat
David
Webmaster
Administrator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2008-10-26 22:30:22 »

Jag vet inte om jag har nåt att byta med..var proverna gratis eller? Isåfall,går det fortfarande att skicka efter?

Jag erbjöd mig att länka till säljaren som motprestation. Se Prover av Crave!
Loggat
PiteRobban
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #5 skrivet: 2008-11-10 21:10:17 »

Vilka har provat Crave? Vad tycker ni?

Ange om ni är återförsäljare eller inte...  Leende (smiley)

Se också Inlägg om Crave på taurin.se.

Robert Lindblom här. Jag är själv återförsäljare av Crave så då vet ni det.

Följdaktligen så har jag provat det också. I alla möjliga former.

Iskall vätska är ett måste. Jag kör med kallt vatten enbart. Jag tycker det är gott att blanda i lite svartvinbärskoncentrat för att få en annorlunda smak då och då. Om man gör detta så bör man inte sätta för mycket av det, då det blir alldeles för sött då.

Jag har även provat göra en shot av det när jag var ruggigt sliten. Blandade alltså en förpackning till ca 1 deciliter svartvinbärsMER som jag hade i lastbilen. Det var INTE gott =).

Jag har även provat överdosera för att se om jag reagerar likadant som med redbull. (darrig, hjärtklappning  och kallsvettig) och det blev jag inte. Dock hade jag lite problem att somna på kvällen.

Har provat grogga med Crave också. Alltså Cravepulver, vatten och brännvin. Det var inte gott det heller men brännevinet for rätt upp i huvudet. Skulle säkert gå att göra goda groggar med Crave, men det är inget jag tänker experimentera med då jag helst inte dricker brännvin =).

En bekant pratade om att apelsinsaft, crave och brännvin vart bra, men jag har inte provat så jag kan inte uttala mig.

Summering: Jag tycker att Crave är en bra energidryck eftersom att jag inte blir darrig av den och att den är god när man har funnit "sin blandning". Dessutom rätt prisvärd.

Mvh //Robert

(Tillägg: Jag har produkten hemmavid och drar mig inte för att öppna en förpackning och skicka mindre mängder per post. Det väger ju inte så mycket så portot är billigt och jag ser gärna att folk får upp ögonen för detta.)
« Senast ändrad: 2008-11-10 21:18:01 av PiteRobban » Loggat
Tammex
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2008-11-21 20:00:46 »

vet någon om det finns butiker som säljer Crave? :O
Loggat
PiteRobban
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #7 skrivet: 2008-11-22 15:32:15 »

vet någon om det finns butiker som säljer Crave? :O

Crave säljs genom nätverksmarknadsföring. Alltså genom oberoende säljare. Det kan tänkas att det finns någon butik där ägaren privat jobbar som oberoende säljare.
Det var på det sättet jag fick tag i TaHiro som marknadsförs på samma sätt. Dock ett annat företag och betydligt dyrare dryck.

Skicka ett mail om du vill ha tag i Crave. Eftersom att det kommer i pulverform så blir frakten ohyggligt billig och dessutom bjuder jag på den nu såhär i början. Det går ju hur fint som helst att skicka i vanliga kuvert. Ska i dagarna göra iordning en leverans och skicka iväg.

Mvh //Robert Lindblom

www.cravepower.org/robert.htm
Obs. Länken är enbart ämnad till information om produkten. Det går att beställa den vägen men man får så många då =)

[email protected]
« Senast ändrad: 2008-11-22 15:35:15 av PiteRobban » Loggat
Energy Drinker
Gäst
« Svara #8 skrivet: 2008-11-22 17:46:19 »

Hörru robban,skickar du allt gratis eller vad är priset på Crave?
Loggat
PiteRobban
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #9 skrivet: 2008-11-23 15:06:02 »

Hörru robban,skickar du allt gratis eller vad är priset på Crave?

Jag har en låda till övers som jag hade tänkt ge ut som smakprov. 2-3 st per skalle och det är alltså 50 st i en låda.
Jag skickar ju heller inte ut dom hejvilt utan jag vill ju gärna även få utlåtande och referenser som tack för hjälpen. Det är trots allt en marknadsföringskostnad för mig på över 1000 kronor med alla frimärken och resor till brevlådan osv =).

Jag beställer oftast 2 lådor (100 förpackningar) åt gången och då kostar dom totalt ca 160 Euro med skatt och moms och frakt och allt vad det heter, levererat hem till ytterdörren.

Så följdaktligen hamnar man på 16 kr (1,6€) per förpackning, vilket motsvarar 2 redbull i innehåll =).

Det är samma pris på produkten oavsett om det är du eller jag som beställer. (priset kan skilja lite på frakten, men det är inget som varken jag eller tillverkaren råder över). Varför jag gör på det här sättet nu är helt enkelt för att folk inte är beredda att lägga ut 800 spänn direkt, på en produkt dom inte ens har testat. Folk måste få upp ögonen för det först =).

Sen ifall man gillar den så går det ju alldeles utmärkt att beställa direkt från Vitamark (Tillverkaren), men för tillfället så är det lådor om 50 förpackningar som gäller. Det är tal om att det ska komma mindre "lådor" men det har inte kommit ännu.

Mvh //Robert Lindblom

[email protected]

www.cravepower.org/robert.htm
Loggat
Tammex
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #10 skrivet: 2009-01-02 19:09:58 »

PiteRobban Jag skulle vilja ha 4 st Crave av dig hur mycket blir Det? Tunga
Loggat
stiligkrispigt
Gäst
« Svara #11 skrivet: 2009-01-07 02:04:52 »

Det kan vara att det finns en butik där ägaren av den privata arbeta som fristående säljare. Det var så jag fick tag i TaHiro marknadsförs på samma sätt. Men ett annat bolag, och mycket dyrare drycker.
Loggat
PiteRobban
Medlem

Visa profil Hemsida
« Svara #12 skrivet: 2009-03-30 14:28:03 »

Det var ett bra tag sedan jag var inloggad här =). Men dom kostar 16 kr per styck, så 64 kronor för 4 crave, enligt ovanstående pris =). Jag kan tyvärr inte skicka ut gratis längre då lådan för smakprover är slut sedan länge.
Vid köp av ett visst antal så kan jag skicka med någon extra dock.

Skall även passa på att be om ursäkt till folk som har väntat och väntat på mig. Dataproblem (formaterat och tappat alla favoriter), Kärringproblem, pengaproblem, glömska samt bästa snöskotervintern som jag kan minnas sen jag var liten har gjort att jag har prioriterat annat de senaste månaderna. Med glimten i ögat (blinkande)

Förlåt hörni  Gråtande

Det bästa sättet att få tag på mig är via E-mail på [email protected] för den finns kvar oavsett databekymmer =).

//Robert
Loggat
Drinker
Medlem

Visa profil
« Svara #13 skrivet: 2009-09-09 14:34:22 »

Jag har crave att byta/sälja om ngn vill ha..
Loggat
warhaammer
Pro
Medlem
*

www.energidryck.nu

Visa profil Hemsida
« Svara #14 skrivet: 2009-09-13 18:46:47 »

Det var ett bra tag sedan jag var inloggad här =). Men dom kostar 16 kr per styck, så 64 kronor för 4 crave, enligt ovanstående pris =). Jag kan tyvärr inte skicka ut gratis längre då lådan för smakprover är slut sedan länge.
Vid köp av ett visst antal så kan jag skicka med någon extra dock.

Skall även passa på att be om ursäkt till folk som har väntat och väntat på mig. Dataproblem (formaterat och tappat alla favoriter), Kärringproblem, pengaproblem, glömska samt bästa snöskotervintern som jag kan minnas sen jag var liten har gjort att jag har prioriterat annat de senaste månaderna. Med glimten i ögat (blinkande)

Förlåt hörni  Gråtande

Det bästa sättet att få tag på mig är via E-mail på [email protected] för den finns kvar oavsett databekymmer =).

//Robert
Skulle man kunna få köpa lite Crave av dig? Tunga
Loggat
Sidor: [1] 2
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!