Robert Lindblom här. Jag är själv återförsäljare av Crave så då vet ni det.
Följdaktligen så har jag provat det också. I alla möjliga former.
Iskall vätska är ett måste. Jag kör med kallt vatten enbart. Jag tycker det är gott att blanda i lite svartvinbärskoncentrat för att få en annorlunda smak då och då. Om man gör detta så bör man inte sätta för mycket av det, då det blir alldeles för sött då.
Jag har även provat göra en shot av det när jag var ruggigt sliten. Blandade alltså en förpackning till ca 1 deciliter svartvinbärsMER som jag hade i lastbilen. Det var INTE gott =).
Jag har även provat överdosera för att se om jag reagerar likadant som med redbull. (darrig, hjärtklappning och kallsvettig) och det blev jag inte. Dock hade jag lite problem att somna på kvällen.
Har provat grogga med Crave också. Alltså Cravepulver, vatten och brännvin. Det var inte gott det heller men brännevinet for rätt upp i huvudet. Skulle säkert gå att göra goda groggar med Crave, men det är inget jag tänker experimentera med då jag helst inte dricker brännvin =).
En bekant pratade om att apelsinsaft, crave och brännvin vart bra, men jag har inte provat så jag kan inte uttala mig.
Summering: Jag tycker att Crave är en bra energidryck eftersom att jag inte blir darrig av den och att den är god när man har funnit "sin blandning". Dessutom rätt prisvärd.
Mvh //Robert
(Tillägg: Jag har produkten hemmavid och drar mig inte för att öppna en förpackning och skicka mindre mängder per post. Det väger ju inte så mycket så portot är billigt och jag ser gärna att folk får upp ögonen för detta.)