Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2023-04-01 18:57:31 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1]
  Skriv ut  
Författare Ämne: Använd forumet istället för PM  (läst 9835 gånger)
Sisyfos
Pro
Medlem
*

Visa profil
« skrivet: 2009-09-11 19:41:14 »

Som rubriken säger, använd rätt forumdel istället för att skicka PM! Jag har tröttnat på detta. Ganska ofta får man PM där folk vill byta/köpa/sälja. Har jag/vem som helst något att byta/sälja eller vill köpa så fungerar det alldeles utmärkt att använda den här delen av forumet.
Loggat
Johannes
Medlem

Visa profil
« Svara #1 skrivet: 2009-09-11 23:43:39 »

Jag håller med, man blir trött på sånt här till exempel:

http://img248.imageshack.us/img248/3866/intekul.png
Loggat
David
Webmaster
Administrator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #2 skrivet: 2009-09-12 07:35:01 »

Som rubriken säger, använd rätt forumdel istället för att skicka PM! Jag har tröttnat på detta. Ganska ofta får man PM där folk vill byta/köpa/sälja. Har jag/vem som helst något att byta/sälja eller vill köpa så fungerar det alldeles utmärkt att använda den här delen av forumet.

Ja, vi måste fixa lite forumregler och hur man ska bete sig. Mitt fel att att det går trögt på den fronten.
Loggat
MonsterCollectionSweden
Medlem

Visa profil
« Svara #3 skrivet: 2010-09-14 06:25:25 »

om ni kollar på när pm'n skickades si ser ni att det var ganska länge ifrån varje mejl! Det kanske är du som inte svarade??
Loggat

I AM SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!... But i was Lovemonster Cheesy
zipper63
member 122
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2010-09-15 06:23:02 »

om ni kollar på när pm'n skickades si ser ni att det var ganska länge ifrån varje mejl! Det kanske är du som inte svarade??
dom hade inte gjort upp något utan det var han som tjatade (den specifika peronen blev bannad ungefär samtidigt som jag blev medlem här)
Loggat
Sidor: [1]
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!