Energymonster
Gäst
|
 |
« skrivet: 2009-09-20 16:25:39 » |
|
Hejsan! Det här med att byta energidrycker är jag inte riktigt haj på. Skickar man burkarna i sånnadär bubbelplastsbrev eller va dom heter, dom är iallafall gröna? Stoppar man bara ner brevet i närmaste postlåda och sen är det klart eller? Betalar man frakt? Sista frågan bara: Får man sedan paketet direkt i sin egen postlåda eller? Tacksam för svar /Daniel
|
|
« Senast ändrad: 2009-09-20 16:50:58 av Energymonster »
|
Loggat
|
|
|
|
David
Webmaster
Administrator
Medlem
|
 |
« Svara #1 skrivet: 2009-09-20 18:51:49 » |
|
Hejsan! Det här med att byta energidrycker är jag inte riktigt haj på. Skickar man burkarna i sånnadär bubbelplastsbrev eller va dom heter, dom är iallafall gröna? Stoppar man bara ner brevet i närmaste postlåda och sen är det klart eller? Betalar man frakt? Sista frågan bara: Får man sedan paketet direkt i sin egen postlåda eller? Tacksam för svar /Daniel Kan ni andra hjälpa Daniel? Jag har en massa annat jag måste fixa nu. \David
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Energy Drinker
Gäst
|
 |
« Svara #2 skrivet: 2009-09-20 19:20:58 » |
|
Hejsan! Det här med att byta energidrycker är jag inte riktigt haj på. Skickar man burkarna i sånnadär bubbelplastsbrev eller va dom heter, dom är iallafall gröna? Stoppar man bara ner brevet i närmaste postlåda och sen är det klart eller? Betalar man frakt? Sista frågan bara: Får man sedan paketet direkt i sin egen postlåda eller? Tacksam för svar /Daniel Ni kommer överens om vad ni ska byta,när ni ska skicka osv. Och beroende på burkens/flaskans storlek så köper du kuvertet. Helst ska man inte bara slänga i burken/flaskan direkt,utan vira in den i silkespapper eller bubbelplast då posten inte brukar ta bra hand om paketen 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Energymonster
Gäst
|
 |
« Svara #3 skrivet: 2009-09-20 20:19:19 » |
|
Hejsan! Det här med att byta energidrycker är jag inte riktigt haj på. Skickar man burkarna i sånnadär bubbelplastsbrev eller va dom heter, dom är iallafall gröna? Stoppar man bara ner brevet i närmaste postlåda och sen är det klart eller? Betalar man frakt? Sista frågan bara: Får man sedan paketet direkt i sin egen postlåda eller? Tacksam för svar /Daniel Ni kommer överens om vad ni ska byta,när ni ska skicka osv. Och beroende på burkens/flaskans storlek så köper du kuvertet. Helst ska man inte bara slänga i burken/flaskan direkt,utan vira in den i silkespapper eller bubbelplast då posten inte brukar ta bra hand om paketen  Så det är ingen frakt då 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Stolt
Östergötland
Pro
Medlem
Måste räkna snart .
|
 |
« Svara #4 skrivet: 2009-09-20 20:20:37 » |
|
Det kuvertet du köper är din frakt , typ gratis frakt kan man säga ?
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Energymonster
Gäst
|
 |
« Svara #5 skrivet: 2009-09-20 20:22:21 » |
|
Det kuvertet du köper är din frakt , typ gratis frakt kan man säga ?
OK, tack
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Energymonster
Gäst
|
 |
« Svara #6 skrivet: 2009-09-21 16:53:18 » |
|
Kan man skicka pengarna i brev me 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Tammex
Pro
Medlem
|
 |
« Svara #7 skrivet: 2009-09-21 16:58:21 » |
|
Kan man skicka pengarna i brev me  Njaa de är inte att rekomendera, det kan hända att det blir någon på posten som får utökad lön i så fall ;P mkt bättre och säkrare att skicka via internet men det kan ju också va dumt.
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
folkracemacke
Gäst
|
 |
« Svara #8 skrivet: 2009-09-26 20:52:13 » |
|
men man måste väll ha frimärke?? och slänger man bara ner det i en postlåda elr?? blir den inte skadad då även om man har bubbelplast??
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Energy Drinker
Gäst
|
 |
« Svara #9 skrivet: 2009-09-26 22:10:42 » |
|
men man måste väll ha frimärke?? och slänger man bara ner det i en postlåda elr?? blir den inte skadad då även om man har bubbelplast??
Nej,om du köper postens gröna kuver så är portot redan betalt,inget frimärke behövs 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
folkracemacke
Gäst
|
 |
« Svara #10 skrivet: 2009-09-27 09:14:17 » |
|
Nej,om du köper postens gröna kuver så är portot redan betalt,inget frimärke behövs  okej men lägger man det i en vanlig brevlåda???(postens gula)
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Energy Drinker
Gäst
|
 |
« Svara #11 skrivet: 2009-09-27 09:29:58 » |
|
Nej,om du köper postens gröna kuver så är portot redan betalt,inget frimärke behövs  okej men lägger man det i en vanlig brevlåda???(postens gula) Jag brukar lämna det på posten eller nåt av postens ombud
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
Energyy
Medlem
|
 |
« Svara #12 skrivet: 2009-09-27 10:35:25 » |
|
Nej,om du köper postens gröna kuver så är portot redan betalt,inget frimärke behövs  okej men lägger man det i en vanlig brevlåda???(postens gula) Jag brukar lämna det på posten eller nåt av postens ombud Man kan också bara lägga den i en vanlig brevlåda, om den får plats då såklart 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
folkracemacke
Gäst
|
 |
« Svara #13 skrivet: 2009-09-27 17:35:52 » |
|
Nej,om du köper postens gröna kuver så är portot redan betalt,inget frimärke behövs  okej men lägger man det i en vanlig brevlåda???(postens gula) Jag brukar lämna det på posten eller nåt av postens ombud Man kan också bara lägga den i en vanlig brevlåda, om den får plats då såklart  okej.. men är det ngn som har burn i glasflaska som man skulle kunna få köpa elr byta mot ngt???
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
energy
Since 1996'
Pro
Medlem
|
 |
« Svara #14 skrivet: 2009-10-06 18:15:29 » |
|
Nej,om du köper postens gröna kuver så är portot redan betalt,inget frimärke behövs  okej men lägger man det i en vanlig brevlåda???(postens gula) Jag brukar lämna det på posten eller nåt av postens ombud Man kan också bara lägga den i en vanlig brevlåda, om den får plats då såklart  okej.. men är det ngn som har burn i glasflaska som man skulle kunna få köpa elr byta mot ngt???Fråga i Det här söker jag nu!-tråden. Större chans att du får svar där. 
|
|
|
Loggat
|
|
|
|
|