Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2023-04-01 19:22:32 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1] 2 3 4
  Skriv ut  
Författare Ämne: Att byta energidrycker!  (läst 27464 gånger)
Energymonster
Gäst
« skrivet: 2009-09-20 16:25:39 »

Hejsan!

Det här med att byta energidrycker är jag inte riktigt haj på. Skickar man burkarna i sånnadär bubbelplastsbrev eller va dom heter, dom är iallafall gröna? Stoppar man bara ner brevet i närmaste postlåda och sen är det klart eller? Betalar man frakt? Sista frågan bara: Får man sedan paketet direkt i sin egen postlåda eller? Tacksam för svar Leende (smiley)
/Daniel
« Senast ändrad: 2009-09-20 16:50:58 av Energymonster » Loggat
David
Webmaster
Administrator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2009-09-20 18:51:49 »

Hejsan!

Det här med att byta energidrycker är jag inte riktigt haj på. Skickar man burkarna i sånnadär bubbelplastsbrev eller va dom heter, dom är iallafall gröna? Stoppar man bara ner brevet i närmaste postlåda och sen är det klart eller? Betalar man frakt? Sista frågan bara: Får man sedan paketet direkt i sin egen postlåda eller? Tacksam för svar Leende (smiley)
/Daniel

Kan ni andra hjälpa Daniel?  Jag har en massa annat jag måste fixa nu.

\David
Loggat
Energy Drinker
Gäst
« Svara #2 skrivet: 2009-09-20 19:20:58 »

Hejsan!

/Daniel

Ni kommer överens om vad ni ska byta,när ni ska skicka osv. Och beroende på burkens/flaskans storlek så köper du kuvertet. Helst ska man inte bara slänga i burken/flaskan direkt,utan vira in den i silkespapper eller bubbelplast då posten inte brukar ta bra hand om paketen Med glimten i ögat (blinkande)
Loggat
Energymonster
Gäst
« Svara #3 skrivet: 2009-09-20 20:19:19 »

Hejsan!

/Daniel

Ni kommer överens om vad ni ska byta,när ni ska skicka osv. Och beroende på burkens/flaskans storlek så köper du kuvertet. Helst ska man inte bara slänga i burken/flaskan direkt,utan vira in den i silkespapper eller bubbelplast då posten inte brukar ta bra hand om paketen Med glimten i ögat (blinkande)

Så det är ingen frakt då Va?
Loggat
Stolt
Östergötland
Pro
Medlem
*

Måste räkna snart .

Visa profil
« Svara #4 skrivet: 2009-09-20 20:20:37 »

Det kuvertet du köper är din frakt , typ gratis frakt kan man säga ?
Loggat
Energymonster
Gäst
« Svara #5 skrivet: 2009-09-20 20:22:21 »

Det kuvertet du köper är din frakt , typ gratis frakt kan man säga ?

OK, tack
Loggat
Energymonster
Gäst
« Svara #6 skrivet: 2009-09-21 16:53:18 »

Kan man skicka pengarna i brev me Va?
Loggat
Tammex
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #7 skrivet: 2009-09-21 16:58:21 »

Kan man skicka pengarna i brev me Va?

Njaa de är inte att rekomendera, det kan hända att det blir någon på posten som får utökad lön i så fall ;P mkt bättre och säkrare att skicka via internet men det kan ju också va dumt.
Loggat
folkracemacke
Gäst
« Svara #8 skrivet: 2009-09-26 20:52:13 »

men man måste väll ha frimärke??
och slänger man bara ner det i en postlåda elr?? blir den inte skadad då även om man har bubbelplast??
Loggat
Energy Drinker
Gäst
« Svara #9 skrivet: 2009-09-26 22:10:42 »

och slänger man bara ner det i en postlåda elr?? blir den inte skadad då även om man har bubbelplast??
Nej,om du köper postens gröna kuver så är portot redan betalt,inget frimärke behövs Leende (smiley)
Loggat
folkracemacke
Gäst
« Svara #10 skrivet: 2009-09-27 09:14:17 »

Nej,om du köper postens gröna kuver så är portot redan betalt,inget frimärke behövs Leende (smiley)
okej men lägger man det i en vanlig brevlåda???(postens gula)
Loggat
Energy Drinker
Gäst
« Svara #11 skrivet: 2009-09-27 09:29:58 »

Jag brukar lämna det på posten eller nåt av postens ombud Leende (smiley)
Loggat
Energyy
Medlem

Visa profil
« Svara #12 skrivet: 2009-09-27 10:35:25 »

Man kan också bara lägga den i en vanlig brevlåda, om den får plats då såklart Cheesy
Loggat
folkracemacke
Gäst
« Svara #13 skrivet: 2009-09-27 17:35:52 »

Man kan också bara lägga den i en vanlig brevlåda, om den får plats då såklart Cheesy
okej.. men är det ngn som har burn i glasflaska som man skulle kunna få köpa elr byta mot ngt???
Loggat
energy
Since 1996'
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #14 skrivet: 2009-10-06 18:15:29 »

okej.. men är det ngn som har burn i glasflaska som man skulle kunna få köpa elr byta mot ngt???
Fråga i Det här söker jag nu!-tråden. Större chans att du får svar där.  Leende (smiley)
Loggat

Sidor: [1] 2 3 4
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!