Energidrycker och deras ingredienser :: Forum
2020-04-02 20:12:49 *
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
Har du inte fått ditt aktiveringsbrev?

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter: Välkommen till det forumet om energidrycker och deras ingredienser: forum.taurin.se

Startsida   Hjälp Sök Logga in Registrera  
Sidor: [1] 2
  Skriv ut  
Författare Ämne: Full Strike (vit) och Koskenkorva  (läst 6371 gånger)
Saddam
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« skrivet: 2010-02-08 23:44:07 »

Jag vet att taurin inte alltid funkar bra ihop med alkohol, därför vill jag rekommendera
"vit" Full Strike tillsammans med lite Finsk högkvalités-Vodka i form av Koskenkorva!

Varför vit Full Strike?
1. Den innehåller ingen taurin alls
2. Den är förbannat god, min favorit

När du blandar: häll upp en burk i ett stort glas. Första drinken bör innehålla bara lite Kosken
-till nästa drink(nästa glas) så tar du sedan lite mer ifall det inte var starkt nog.
Ja du fattar vad jag menar. En gnutta apelsin-juice kan också funka. Drink responsibly -så som Ryssarna säger!

En Bild på burken så slipper ni fråga hur den ser ut...

///
Loggat
zipper63
member 122
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #1 skrivet: 2010-02-09 21:59:25 »

även white tiger är ju taurinfri, finns även recept på drinkar på deras hemsida, kan ju vara ett alternativ om ma nhar tillgång till den och inte fullstrike Tunga
Loggat
Energymonster
Gäst
« Svara #2 skrivet: 2010-02-09 22:06:04 »

även white tiger är ju taurinfri, finns även recept på drinkar på deras hemsida, kan ju vara ett alternativ om ma nhar tillgång till den och inte fullstrike Tunga

visste jag faktiskt inte Leende (smiley)

Loggat
Energy Drinker
Gäst
« Svara #3 skrivet: 2010-02-09 22:21:19 »

Innan var den inte taurin-fri. Den nya rättvisemärkta är taurin-fri Leende (smiley)
Loggat
zipper63
member 122
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #4 skrivet: 2010-02-09 22:24:39 »

Innan var den inte taurin-fri. Den nya rättvisemärkta är taurin-fri Leende (smiley)
ja men det är även den enda som finns kvar.
Loggat
Energymonster
Gäst
« Svara #5 skrivet: 2010-02-10 14:28:27 »

ja men det är även den enda som finns kvar.

Jag har bara den icke- rättvisemärkta och den köpte jag i typ oktober förra året Leende (smiley)
Loggat
Saddam
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #6 skrivet: 2010-02-11 22:37:09 »

Det visste jag inte heller! Ahaaa, det är därför burken har ändrat utseende!
Loggat
zipper63
member 122
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #7 skrivet: 2010-02-13 23:35:24 »

Det visste jag inte heller! Ahaaa, det är därför burken har ändrat utseende!

Japp de blev fairtrade, tog bort taurinet och satte ihop texten helt, först såg man ju inte ens vad det stod Tunga trodde det var kinesisk tecken lr nått
Loggat
Saddam
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #8 skrivet: 2010-02-14 17:10:35 »

Ja jag har också reagerat på den oläsliga texten, he he... Vi får inte glömma att även V är fri från Taurin. Så den lär funka lika bra till detta enkla recept, he he. Om inte ännu bättre, den är ju lite sötare i smaken!
Loggat
zipper63
member 122
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil Hemsida
« Svara #9 skrivet: 2010-02-14 17:11:31 »

Ja jag har också reagerat på den oläsliga texten, he he... Vi får inte glömma att även V är fri från Taurin. Så den lär funka lika bra till detta enkla recept, he he. Om inte ännu bättre, den är ju lite sötare i smaken!

den är ju lite annorlunda i smaken men nån som är 18+ kan ju alltid testa Med glimten i ögat (blinkande)
Loggat
Saddam
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #10 skrivet: 2010-03-01 17:51:39 »

V funkar också skitbra till Kosken efter helgens test, den är söt som fan vilket inte är något fel när man ska blanda...
 Leende (smiley) Leende (smiley) Leende (smiley) Leende (smiley) Leende (smiley) av fem möjliga
Loggat
laggarn
Medlem

Visa profil
« Svara #11 skrivet: 2010-03-01 17:53:06 »

V funkar också skitbra till Kosken efter helgens test, den är söt som fan vilket inte är något fel när man ska blanda...
 Leende (smiley) Leende (smiley) Leende (smiley) Leende (smiley) Leende (smiley) av fem möjliga
haha Leende (smiley) låter nice  Tunga
Loggat

372 st Leende (smiley)
har olika burkar/shots till byte/köpa|Pma vid intress
Saddam
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #12 skrivet: 2010-03-01 18:01:54 »

Ett glas på 0,4 eller 0,5 liter är lagom: töm en burk i en sådan och fyll upp med Koskenkorva(eller någon annan bra Vodka), sedan är den klar. Förr drack jag mycket öl men det blir man bara sömnig av... i alla fall om man jämför direkt med drinkrecepten ovan.  Rullande ögon (ironi)
Loggat
DrinkIt
.
Pro
Medlem
*

Visa profil
« Svara #13 skrivet: 2010-07-31 18:58:05 »

Någon som prövat Kickup med stark-sprit? Leende (smiley)
Loggat
Wahlmat
Hollywood Undead!<3
Global Moderator
Medlem
*

Visa profil
« Svara #14 skrivet: 2010-10-04 14:34:16 »

Någon som prövat Kickup med stark-sprit? Leende (smiley)
Snuset eller energi drycken? haha xD
Loggat

Most Wanted:
-Cocaine
-Monster Dub
-32oz Monster

Även Monster och Rockstar jag inte har, skicka ett pm för byte. Framförallt intresserad av fulla burkar.
Sidor: [1] 2
  Skriv ut  

Gå till:  

Drivs med MySQL Drivs med PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines
Svensk översättning: Daniel Hofverberg/Dubbningshemsidan
Giltig XHTML 1.0! Giltig CSS!